DEEPZONE

 ลืมรหัสผ่าน
 ลงทะเบียน
ค้นหา
ดู: 60|ตอบกลับ: 2

How to make an Email Group in Outlook on Mac?

[คัดลอกลิงก์]

2

กระทู้

2

โพสต์

10

เครดิต

Newbie

เครดิต
10
Steps on how to create an email group in outlook on Mac:

Open  Outlook  on your Mac.
Go to  Home  >>  New Contact List
Write a name and description of the group and click on create

For more such info visit: datarecovee.com

2

กระทู้

105

โพสต์

404

เครดิต

Full Member

เครดิต
404
โพสต์ 2024-9-19 23:01:45 | ดูโพสต์ทั้งหมด
Open the People section, click new contact list on the Home tab, give your group a name, and then add members by searching for contacts from your address book.

Best Commercial Truck Repair Services in Indianapolis IN

0

กระทู้

2

โพสต์

10

เครดิต

Newbie

เครดิต
10
โพสต์ เมื่อวาน 11:01 | ดูโพสต์ทั้งหมด
แก้ไขครั้งสุดท้ายโดย kai08 เมื่อ 2024-9-27 18:25

To create an email group in Outlook on Mac, go to "People" in the navigation bar.  sling billing problems  Click "New Contact Group," name the group, and add members by selecting them from your contacts. Save the group, and you can now email everyone by typing the group name in the "To" field.
ขออภัย! คุณไม่ได้รับสิทธิ์ในการดำเนินการในส่วนนี้ กรุณาเลือกอย่างใดอย่างหนึ่ง ลงชื่อเข้าใช้ | ลงทะเบียน

รายละเอียดเครดิต

ข้อความล้วน|อุปกรณ์พกพา|ประวัติการแบน|DEEPZONE

GMT+7, 2024-9-28 14:24 , Processed in 0.031844 second(s), 18 queries .

Powered by Discuz! X3.5, Rev.3

Copyright © 2001-2021 Tencent Cloud.

ตอบกระทู้ ขึ้นไปด้านบน ไปที่หน้ารายการกระทู้